Bröllopsfina naglar

Bröllopsfina händer har ju jag och Malin fått hjälp att få av min lillasyster Rebecca!

Malin med klassisk fransk och jag med lila glitter – min klänning var lila – och ett stenband på ringfingernageln!



Ni får ursäkta mina äckliga fingrar, de ser riktigt vidriga ut på bilden. haha.

Välling

Tack för svaren angående vinterovallerna, det är ett litet mysterium. Det jag tycker är svårast är o veta om hon kommer behöva en för o kunna tulta omkring i på andra sidan årsskiftet. Fortsätter hon följa min utveckling kommer hon göra det. O då kan hon ju inte ha en för stor?

Igår åt Märta kalops, med glädje. Hon har aldrig ätit så mycket pure någonsin. Hon ville helt enkelt ha kött!
Hon kladdade så mycket så min mor bar in hela henne med matstol och duschade henne, haha. Det var lycka det också!

Sen det här med välling, BVC sa att jag skulle ge Märta välling på kvällen för att få henne o 1 inte vakna o vara hungrig 2 vakna o leka.
Men ren välling kan vara det äckligaste hon vet, dock har jag lyckats få i henne några skopor i ersättningen. Inatt sov hon till 4, då hon var så gasig så mamma hörde in i rummet bredvid hur det smattrade. O det gräts o gräts. Efter massage, mer pruppar och lite mer välling somnade hon o sov till 8a. 23 – 08 med 40 min vakentid, eller ja. ögonen var knappt öppna.
Igår blev det nämligen inge bajsa så jag var beredd på det här. Just i detta nu verkar det komma iallafall så dags o byta något som förmodligen kommer vara – galet.

Hittar inte kamerasladden, ska leta ännu mer så ska ni få bilder o videosnuttar!

Edit: wild and crazy? nä, knapt en halv köttbulle i den där blöjan. Alla era bästa tips mot hård mage önskas! : )