Dags för IKEA!

Godmorgon kära Ni!

Den här natten har varit väldigt konstig!
Kristofer kom hem vid 20 i 1 inatt, ca. Slocknade som en stock, jag somnade om och sov som en stock – Märta sov som en stock.
Helt plötsligt vaknar jag av ett jävla brak och står nästan rakt upp bredvid sängen innan ljudet är slut.
Så jävla rädd blev jag.
Kristofer och Märta reagerar inte alls.
Går ut i köket och där ligger tre tallrikar helt söndertrashade över hela köksgolvet.
Pantera sover i vardagsrummet.
Sen sov Kristofer ytterst – ni vet sådär som karlar gör för att skydda en. haha!

Snart nalkas ett IKEAbesök med Ika. Märtas första IKEAbesök blir helt enkelt på det största!
Fröken laddar med leverpastejsmacka, jag med te & kokta ägg! Här ska införskaffas barnsäkring!

 Gårdagens skitunge på en ersättningsbuss mot Hagsätra!

Ett svar

  1. Shit! Vad var det som hade hänt då? Hade hyllan bara rasat?

    Jag är görharig på sånt där och vaknar för minsta lilla. Däremot hör jag aldrig när Mattias klocka ringer på morronen, jag har helt enkelt stängt av örona för den! Visst är det lite märkligt? Nästan på pricken en halvtimme senare vaknar jag 🙂

    Va kul att du flyttat till mama! Jag hänger på, skulle bara läsa ikapp här först!

Lämna en kommentar